Järgmisel nädalal Eesti Meedia juhi kohalt lahkuv Mart Kadastik asub peagi tööle Äripäeva juhatuse liikmena Igor Rõtovi ja Toomas Truuverki kõrval.
- Mart Kadastik liitub Äripäevaga. Foto: Äripäev
Äripäeva andmetel on Kadastiku palkamise põhjus Margus Linnamäe ja Bonnier Grupi vahel sõlmitud eelkokkulepe, millega Bonnier müüb Äripäeva Linnamäe vastloodud ettevõttele U.P.S. Invest OÜ.
Kadastik ütles, et temal puudub info Äripäeva müügist Linnamäele. „Igor kutsus mind juhatusse hoopis seetõttu, et kasutada ka Äripäevas ära minu kogemusi Postimehe ja Eesti Meedia juhtimisel,“ sõnas Kadastik. „Ma loodan Eesti suurima kvaliteetlehele Postimehe eeskujul ka Äripäeva muuta objektiivsemaks, teravamaks, analüüsivamaks ehk lühidalt öeldes kvaliteetsemaks. Kuna mul on kogemusi raamatute kirjutamisel, siis saab minu vastutusvaldkonnaks Äripäeva raamatute kirjastamise üksus.“
Kadastiku hinnangul on praegu Äripäev liialt kreenis juhtimis- ja populaarteaduslike raamatute poole. „Senisest rohkem tuleks kirjastada raamatuid tippjuhtide hingeelust ning suhetest,“ lisas ta.
Margus Linnamäelt ei õnnestunud Äripäeval kommentaari saada. Rõtov ja Truuverk viibivad aga Stockholmis ega reageerinud telefonikõnedele, sõnumitele ja e-kirjadele.
Postimees teatas eelmisel nädalal, et lehe omanikfirma Eesti Meedia pikaaegne juhatuse esimees Mart Kadastik lahkub 6. aprillil kontserni tegevjuhi ametikohalt ja siirdub nõukogu esimeheks. "Otsesõnu öeldes on tegemist ettevõtte igapäevasest juhtimisest kõrvale astumisega," selgitas Kadastik. Ta märkis, et lubas 2013. aasta sügisel uuele aktsionärile Margus Linnamäele, et jätkab firmajuhina 60. Eluaastani ning nüüd on see lubadus täidetud.
Mart Kadastik on Postimeest ja sellest välja arenenud Eesti Meediat juhtinud 32 aastat. Ajakirjanikutööd Edasi toimetuses alustas ta 38 aastat tagasi.
Äripäeva asutasid 1989. aastal Rootsi meediakontsern Bonnier ja Eesti firma Mainor. Alates 1997. aasta maist on Bonnier Äripäeva ainuomanik. Äripäeva juhatusse kuuluvad peadirektor Igor Rõtov ja peadirektori asetäitja Toomas Truuverk.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.